Xerox WorkCentre Pro 123/128 Printer Logo

Related Topics:

Posted on Sep 06, 2011

Buna ziua, Am o mica problema. Am un echipament Xerox Workcentre 128 Pro, am instalat un sistem de operare Windows 7 pe x64. Problema este ca nu reusesc sa setez imprimanta sa imi scoata fata verso. Driverul de la echipament este instalat de la XP x32. Daca puteti si aveti o solutie...Va multumesc... Lucian Obreja P.S. Echipamentul este intr-un birou, unde se foloseste mult imprimarea fata/verso.

1 Related Answer

Anonymous

  • 1 Answer
  • Posted on Feb 27, 2009

SOURCE: Se reinicia a cada rato

tengo un problema con el ADF de una Xerox Pro 215 cuando quiero copiar algo se van las hojas en fila no juantas sin separarlas una por una que podria ser el prolema alguien podria alludarme

Ad

Add Your Answer

×

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

0helpful
1answer

BUNA! SUN MARIUS SI AS DORIDACA SE OPATE PENTRU CANON MP990 EROR 5B00 VA ROG SA MA AJUTATI, SA REZOLVA PROBLEMA

https://www.justanswer.com/printers/79u5u-canon-mp990-printer-displaying-error-5b00-message.html

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=ro&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.justanswer.com%2Fprinters%2F79u5u-canon-mp990-printer-displaying-error-5b00-message.html&edit-text=

Imprimanta mea Canon MP990 afi?eaz? un mesaj de eroare 5B00. & Imprimanta mea Canon MP990 afi?eaz? un mesaj de eroare 5B00 ?i nu mai func?ioneaz? .. imprimanta nu se mi?c? din pozi?ia de andocare. Care este problema ?i o pot rectifica singur?.
Distribui?i aceast? conversa?ie

R?spunsat ?n 15 de minute de:
10/26/2012
Tehnician: Shefin

Shefin , imprimant? ?i echipament de birou. Specialist
Categorie: Imprimante
Clien?i satisf?cu?i: 6,156
Experien??: Lucrul ca specialist de suport tehnic cu un produc?tor mondial de calculatoare.
Verificat
Buna,
Bun venit la Justanswer. Numele meu este Shefin ?i m? bucur s? v? ajut.
?ncerca?i urm?toarele instruc?iuni ?i spune?i-mi rezultatul.


  • Opri?i imprimanta
  • ?ine?i ap?sat butonul STOP (Triunghi ro?u)
  • ?n timp ce ?nc? mai ap?sa?i STOP, ap?sa?i ?i ?ine?i ap?sat pe ON / OFF
  • Elibera?i butonul STOP ?i ap?sa?i din nou (2 robinete rapide). (se apas? butonul ON / OFF)
  • Elibera?i toate butoanele p?n? c?nd vede?i cuv?ntul "inactiv" afi?at pe ecranul imprimantei.
  • Ap?sa?i butonul STOP (5 robinete rapide) ?i apoi de dou? ori rapid pe butonul ON / OFF.
  • Opri?i imprimanta ?i porni?i-o ?n mod normal.
Dac? problema persist?, urma?i instruc?iunile de mai jos.
Exist? o band? sub?ire (de 1/4 "l??ime) de plastic care trece prin l??imea din fa?a ?i dedesubtul curelei de transmisie. Aceasta face parte din codificatorul optic care spune capului de imprimare acolo unde este. linii verticale fine negre pe aceast? band?.?n cazul ?n care banda devine o bucat? de crud pe ea, ve?i ob?ine o eroare ?n timpul secven?ei de start-up.Cur??a?i cu grij? aceast? band? cu un ?esut umed f?r? scame.Aceasta a stabilit, de asemenea, un gol ?n imprimare de func?ionare pe lungime (nu pe pagin? ca un cap ?nfundat).
Dac? problema persist?, ?ncerca?i urm?toarele.
Ultima solu?ie este de a lubrifia piesa care traverseaz? c?ru?a de imprimare. Aplica?i unsoare la o parte din piesa pe care o pute?i atinge f?r? a dezasambla imprimanta ?i freca?i-o de-a lungul p?r?ii inferioare a pistei. Ve?i primi probabil gre?eala la ?nceput, dar p?stra?i deschiderea ?i ?nchiderea imprimantei, astfel ?nc?t carulul s? alunece ?nainte ?i ?napoi ?i sper ?m c? va disp?rea dup? c?teva ?ncerc?ri.
Dac? problema persist? sau ave?i ?ntreb?ri, v? rug?m s? nu ezita?i s? ?ntreba?i . Voi fi fericit s? v? ajut.
V? rug?m s? nu evalua?i r?spunsul meu cu POOR sau BAD. Te rog s?-mi spune?i, astfel ?nc?t s? fiu fericit s? continuu ?i s? fac tot ce pot pentru a v? oferi serviciul pe care ?l c?uta?i.
Dac? r?spunsul a fost de ajutor, v? rug?m s? re?ine?i c? RATE serviciul meu cu 3-5 stele sau o fata Smiley.
Mul?umesc.
SHEFIN


http://www.fixya.com/support/t11113587-error_code_5b00_canon_pixma_mp990
2helpful
2answers

HOW TO USE FEATURES ON MY LGIP-400n phone

For this problem contact the mobile service provider........
Oct 14, 2011 • Cell Phones
0helpful
1answer

Buna ziua . problema mea este ca pozele facute sunt spre rosu .rog frumos sa-mi spuneti care ar fii rezolvarea. multumesc anticipat.

Buna Ziua! O posibilitate de rezolvare a problemei intampinate de D-voastra ar fi sa urmati acesti pasi simpli: ->Intrati in Menu: ->Apoi Settings: ->Ar trebui sa existe optiunea Adjust White/Black Balance, sau Colour Balance.
Sper ca aceste informatii v-au fost de folos!
O zi buna!


0helpful
1answer

Tasta fn in combinatie cu tastele f1,f2,f3 etc. nu functioneaza

Combinatia Fn+ F(x) nu are nevoie de drivere sepanate pentru functionare, deci ar trebui sa functioneze fara nicio problema, posibil aveti un program instalat care se suprapune cu functiile.
Incercati sa creati un utilizator nou de windows (temporar) si testati dupa logarea pe utilizatorul nou.
0helpful
1answer

Am o problema cu mp3 modelFM 6709 .IL CONECTEZ LA CALCULATOR SI ACESTA NU IL VEDE . AM INSTALAT DRIVERUL MI-A CONVERTIT MUZICA DAR PE MP3 NU IL VEDE CALCULATORUL .CIND IL CONECTEZ LA U.S.B. IMI APARE PE...

Nu neaparat, sigla usb arata ca el detecteaza ca a fost conectat la pc. Conecteaza-l la USB si deschide My Computer - daca e bun ar trebui sa apara acolo ca Removable Media - daca apare desachide-l si vezi ce fisiere ai si daca poti sa adaugi altele. Daca nu se deschide sau nici macar nu apare atunci e defect. Ca sa fii sigur incearca-l in alt pc.
7helpful
5answers

Salut Am o problema cu id meu de yahoo mail si messenger, nu ma pot conecta la el Imi da o eroare 81003003, folosesc acest id de citiva ani si am nevoie neaparat de contul meu deoarece am date necesare mie...

buna acum vreo doua zile mi s-a blocat contul si nu mai pot folosi adresa de mail si ID de mess
, [email protected] la intrebarile nu mai pt raspunde deoarece nu imi amintesc raspunsurile pt ca adresa a fost facuta acum aproximativ 8 ani. va rog frumos sa ma ajutati ca am nevoie de informatiile din adresa. astept raspuns pe adresa [email protected] va multumesc anticipat sorin moldovan
Nov 28, 2010 • Yahoo Mail
0helpful
1answer

Text

Ai licenta pe Windows sau nu? Se pare ca nu sau nu ti l-ai inregistrat la mIcrosoft! Mda! Problema se rezolva reinstaland sist de operare acuma cat poti salva datele sau in timp reinstaland sist de operare, incet, incet nu o sa-ti mai mearga aplicatiile microsoft, da o caruta de erori si ajungi tot la reinstall! Daca mai folosesti programe fara licenta nu mai activa Automatic update ca ti el da peste cap! Enjoy!
1helpful
1answer

*** sa recuperez pozele sterse de pe aparat?

descarca un program free de aici: http://www.snapfiles.com/screenshots/mjmphotorecovery.htm
iti va recupera pozele. bafta. mai multe detalii pe id mess : naebarbat
Not finding what you are looking for?

136 views

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Xerox Office Equipment & Supplies Experts

Cindy Wells

Level 3 Expert

6688 Answers

ZJ Limited
ZJ Limited

Level 3 Expert

17989 Answers

Grand Canyon Tech
Grand Canyon Tech

Level 3 Expert

3867 Answers

Are you a Xerox Office Equipment and Supply Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...