Hallo,
heb de batterijen van mijn logitec harmony 515 vervangen en nu met nieuwe batterijen doet hij het niet meer. ik kan niet met de toetsen werken en enkel het schermpje geeft een flauw licht met de vraag naar een bepaalde code. er is keuze tussen drie codes maar ik heb geen codes van dit apparaat. zelfs moest ik ze hebben dan zou ik ze niet kunnen ingeven want het apparaat doet helemaal niets meer...
- If you need clarification, ask it in the comment box above.
- Better answers use proper spelling and grammar.
- Provide details, support with references or personal experience.
Tell us some more! Your answer needs to include more details to help people.You can't post answers that contain an email address.Please enter a valid email address.The email address entered is already associated to an account.Login to postPlease use English characters only.
Tip: The max point reward for answering a question is 15.
Het is niet het meest verbreide systeem in Nederland of Belgie. Ik heb ook maar een keer een "gratis" update gezien in de nieuwsgroepen en dat was een update van het derde kwartaal van 2013. Maar ja als je iets wilt hebben voor de vrachtauto of camper kun je bijna niet anders. Hoewel ook voor TomTom nu speciale kaarten voor de vrachtauto beschikbaar zijn. Zelfs mijn vraag naar een betaalde update leverde nog niets op, anders dan het aanbod voor een nieuwe Snooper 800. Sorry dat ik niet meer kan betekenen.
Even bellen met de klantenservice van VTech (www.vtechnl.com) dan krijg je een SD-kaart toegestuurd en met die kaart kun je de Storio resetten en updaten. Het heeft namelijk te maken, werd mij verteld, met een update die ik niet heb uitgevoerd. Daarna zou het niet meer voor mogen komen.
Dat had ik ook maar anders.. weet niet of het helpt maar zit er een geheugen kaart in .. bij mij zat er wel eens in,, die was blijkbaar stuk , en me mobiel begon te koken en laade niet meer, ik heb geheugen kaart er uit gehaalt en nou doet ie het weer:D maar ik denk niet dat het helpt
je moet hem terugsturen naar je provider, dit is een veel voorkomend probleem en moet worden gerepareerd.
bij vodafone kan het 2 weken duren voordat je je blackberry weer terug hebt. sorry zit niets anders op ik heb het ook :(
×