Question about Sony Office Equipment & Supplies

1 Answer

Wat bekent het knipperen van de oranje/rode verlichting Sony batterij VMHX10?

Posted by on

Ad

1 Answer

  • Level 2:

    An expert who has achieved level 2 by getting 100 points

    All-Star:

    An expert that got 10 achievements.

    MVP:

    An expert that got 5 achievements.

    Renaissance:

    An user who is expert in 3 categories / brands.

  • Expert
  • 781 Answers

The power indicator is off.
two reason:
1,the mainboard is fault
2,the powersupply is fault

I am an expert of repairing projectors for 19 years.
It is my pleasure to receive the message form you,
WhatsApp ID:+8613178867858
Skype:lampdeng@hotmail.com
Wechat ID:+8613178867858
Email:jerry@lampdeng.com
Email:lampdeng@hotmail.com
Mobile:+86 13178867858
http://www.lampdeng.com

Posted on May 31, 2019

Ad

6 Suggested Answers

6ya6ya

6ya staff

  • 2 Answers

SOURCE:

Hi there,
Save hours of searching online or wasting money on unnecessary repairs by talking to a 6YA Expert who can help you resolve this issue over the phone in a minute or two.

Best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repairmen in the US.

Here's a link to this great service

Good luck!

Posted on Jan 02, 2017

Ad
Master_Tech

Gary Davd

  • 770 Answers

SOURCE: machine wil niet starten

I understand your problem but need the make and Model # to help you with the programming problem

Posted on Apr 07, 2008

Anonymous

  • 98 Answers

SOURCE: Lens van mijn Ricoh Caplio R 6 gaat niet meer in of uit

Hoi Van de caplio R6 zijn geen onderdelen leverbaar, de camer moet worden aangeboden aan Ricoh Nederland ze zullen je een website aangeven waar je de gegevens kunt opzetten en daarna pas de camera kan opsturen aan hun servicecenter

Groet,

Rob Rotronica

Posted on Apr 15, 2009

ikkenom

  • 10406 Answers

SOURCE: PC Battery voor een Dell 4600

When I boot I get an error message - and I think the battery is to be replaced, what and how should I do?

Thanks in advance for the answer! 1. Turn the computer off. 2. Disconnect the power-cable. 3. Remove the side-panel. 4. Look on the motherboard for a silver-coloured circular piece, about 2 cm. in diameter. 5. Read the lettering on the top of the piece. 6. VERY CAREFULLY remove the piece, by lifting from one edge. 7. Take it to a computer-store, and buy a replacement. 8. Check the lettering on the top of the new piece. 9. Insert the new piece, with the lettering on the new piece matching the lettering in #5, above. 10. Replace the side-panel. 11. Reconnect the power-cable. 12. Start your computer. 13. Immediately, press DEL to enter BIOS-setup. Set the date & time. 14. Save/Exit from BIOS-setup. 15. Reboot.

Posted on Apr 25, 2009

Joe H.

  • 330 Answers

SOURCE: verlichting kilometer en toerenteller

esut mir lied, nicht verstein zei doich.Bitte en english.

Posted on Apr 05, 2010

renedenholla

  • 1 Answer

SOURCE: hallo, beide rode lichten knipperen bij

You can use SSC Service Utility to reset the counters yourself.
Download this prog.
http://www.ssclg.com/epsone.shtml

This is what your local pc shop will probably use ... it's freeware and works wonders !
Reset de counter en de waste bin.

Posted on Nov 03, 2010

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

Wat kan de oorzaak wezen dat het zo moeilijk schakelen is bij mijn motorfiets en tevens zeer moeilijk ook hem in zijn neutraal te krijgen?


Hallo, Aprilia46, wat is jouw vraag? Ik begrijp niet wat je probeert te zeggen. Ik heb meer details nodig over wat er aan de hand is, probeer je probleem uit te drukken in de vorm van wat je probleem bevat, dat een of meer van de volgende woorden bevat: Wie wat wanneer waar waarom Voltooi uw zin met een vraagteken in plaats van een periode. Als Engels niet uw primaire taal is, schrijf dan de vraag in uw moedertaal. Ik zal vertalen en reageren in hetzelfde. Ten slotte, zorg ervoor dat u het jaar-make-model van uw motorfiets of scooter omvat. Klik alstublieft op het 'commentaar' woord hieronder en geef deze informatie in het vakje zonder limiet op woorden. Nadat u het bericht hebt geplaatst, verschijnt er een reactiewaarschuwingspictogram op mijn scherm waarmee ik kan reageren op uw oorspronkelijke vraag in een ander commentaarvak Onder de jouwe. Veel geluk en een geweldige dag.

Btw, I’m available to help over the phone in case u need at https://www.6ya.com/expert/gregg_c0ec1df182c7330e

Jul 17, 2017 | 2007 Aprilia RS 125

1 Answer

2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade batterij laadt niet op


Hallo, Anoniem, voordat u een elektrische component in het laadsysteem test, is het "IMPERATIEF" dat u een volledig opgeladen batterij van 12,5 volt of meer heeft en in voorkomend geval een correcte "LOAD" test kan doorgeven 12,5 volt of meer, maar weinig of geen stroom, de batterij is defect en moet worden vervangen. AGM-type batterijen vallen meer in dit scenario dan loodzuur batterijen.
1. Batterij test:
De batterij moet volledig geladen en geladen worden om de juiste aflezingen te garanderen, de aansluitingen moeten schoon en strak zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zijn alle andere spanningsonderzoeken onjuist. Permanente batterij Spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Spanningsspanningstest:
Start motorfiets, meet DC volt over de batterij aansluitingen, u zou ongeveer 13,2-15 DC Volts moeten lezen.
3. Aansluitingen en draden:
Controleer de statorstekker van de regelaar en controleer de batterijklemmen voor aansluitcorrosie. Als alles in orde lijkt, ga verder naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een mislukt onderdeel is.
4. Statorcontroles / Rotor Check: Elk van de volgende tests isoleren de Stator & Rotor. Als de AC-uitgang en de weerstandstest mislukken en de statortest overlijdt, dan is de rotor een fout (trek de primaire deksels en inspecteer de rotor voor beschadiging).
5. AC uitgangscontrole:
Haal de stekker uit de stator start motor en trek de Voltmeter naar AC volt. Smeer beide statorkabels met uw meterleiding. De motorfiets moet ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm uitzetten. Lezen verschillen afhankelijk van het systeem, raadpleeg de handleiding van de service
Generische Specificaties:
22 amp?re systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
32 Amp systeem produceert ongeveer 16-20 VAC per 1.000 rpm
45 amp systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
Stator Resistance Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal. Smeer elke statordraad met meterleidingen en controleer de weerstand op de meter.
Weerstand moet in het gebied van 0,1-0,5 Ohm liggen. Lezen zullen vari?ren afhankelijk van het systeem, raadpleeg de service handleiding voor specificaties.
Generische Specificaties:
22 amp systeem produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator Ground Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal.
Probe elke stator draad met uw positieve leiding op de multimeter en de negatieve naar de grond.
Er moet geen continu?teit op de grond zijn op een draad.
Als er continuiteit is, wordt uw stator op de grond gekort en moet worden vervangen.
5. Regelaarstest:
Elk van de volgende tests isoleert alleen de regelaar, dus als een van deze tests mislukt, is de regelaar fout.
Identificerende draden:
Batterijlading Leidraad gaat van de regelaar naar de batterij positief.
AC-uitgangslijnen - Kabels die van de Stator naar de regelaar komen.
Ground-Wire van regelaar naar grond of regelaar kan worden geaard via de fysieke bout aan het chassis.
Regelaar Grondtoets: Zorg ervoor dat de regelaar van de regelaar is geaard of de aarddraad stevig vastzit op een goede grond (dit moet u controleren door de continu?teit van de regelaar naar de ondergrond te controleren).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test:
Deze controle test de Diode-functie om ervoor te zorgen dat de AC-stroom voor de stator in DC Current wordt geregeld.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve lood op elke AC-uitgangsdraad.
Plaats uw multimeter negatieve leiding op de batterij Laaddraad.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeterkabels om de negatieve leiding op de wisselstroomdraden en de positieve leiding op de batterij-laaddraad. De lezing moet oneindig zijn. Met uw meter in dezelfde omgeving, plaats uw multimeter positieve leiding op de regelaar of de regelaar direct en plaats dan uw meter negatieve leiding op de AC uitgangslijnen.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeter-leidingen de negatieve leiding op de regelaar en de positieve leiding op de AC-uitgangskabels. De lezing moet oneindig zijn.
Opmerking: Hieronder staat een tabel om de aflezingen te tonen:
Positief Leid Negatief Lead Reading
AC-uitgang 1 Batterij-laad-spanning
AC-uitgang 2 Batterijlading Leadspanning
Batterij lading leiden AC uitgang 1 ?
Batterijlading leiden AC uitgang 2 ?
Aardstroomuitgang 1 Spanning
Aardstroomuitgang 2 Spanning
AC uitgang 1 Grond ?
AC uitgang 2 Grond ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag.
How to diagnose no spark situation on motorcycle
CBR1000rr not charging battery weak stator bad
2004 2005 CBR1000RR Fireblade Repair Manual Download Manuals Technical $10
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR1000RR Fireblade Owner Manual

Btw, I’m available to help over the phone in case u need at https://www.6ya.com/expert/gregg_c0ec1df182c7330e



Dec 10, 2013 | 2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade

1 Answer

Na het verwisselen van de batterijen van een rookmelder van de Rokonet Wisdom, blijft het sabotage alarm van kracht. Bij het afmelden wordt er een random code gegeven, waarna opnieuw een code moet worden...


Ik ben niet bekend met dat specifieke alarmsysteem maar ze werken allemaal redelijk vergelijkbaar. Na de invoering van de nieuwe batterij als de problemen brandt proberen te nemen van de rookmelder, verwijder het beslag, activeert de rookmelder door op de knop of het zetten van een magneet op het opnieuw installeren van de batterij (dit zal de rook te wissen) en zorg ervoor dat de rookmelder correct is gemonteerd op de basis. Als het indrukken van de code en uit of uit een paar keer niet werkt, zorg ervoor dat uw systeem is op test met de bewaking bedrijf en eigenlijk op weg van de rookmelder door op de testknop of zetten een magneet tot het. Nadat het alarm is afgegaan ontwapenen met uw code en kijk of het probleem is verdwenen. Als geen tijd om de rookmelder te vervangen. *** Ik gebruikte Google Translate om deze vraag ik hoop dat u begrijpt beantwoorden ***

Aug 10, 2013 | Rokonet Home Security

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Btw, I’m available to help over the phone in case u need at https://www.6ya.com/expert/gregg_c0ec1df182c7330e


Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

1 Answer

Mij telefoon is uitgegaan en wil hem weer aanzetten maar de pincode is onjuist, heb nog 1 mogelijkheid. Ik heb geen gebruiksaanwijzing meer (heb telefoon van dochter gekregen en heb alleen het doosje...


niet nog een keer proberen, gewoon uitzetten, batterij eruit en opnieuw proberen nadat de dochter gebeld is.
dan gewon opnieuw opstarten en correcte pin ingeven.
anders de gsm gewoon met n ander (eigen) sim-kaartje opstarten met eigen pin-code.
ihg. dat de gsm centraal geblokeerd is de PUK code gebruiken, die als het goed is in het doosje van de telefoon hoort te zitten

mazzel

Ganimidis

Mar 04, 2011 | Samsung Cell Phones

1 Answer

Camera schakeld na inschakelen direct weer uit


de kodak camera's staan bekend om het hoge stroom verbruik, zeker tijdens het uitschuiven van de lens tijdens het opstarten.

Als de batterij niet vol genoeg is kan de camera zich hierdoor weer uitschakelen.
Ook komt het voor dat de batterij versleten raakt waardoor deze niet genoeg stroom kan leveren.

Een andere (minder vaak voorkomende) oorzaak is dat de lens niet kan uitschuiven door ophoping van vuil of een defect aan het mechanisme hiervoor verantwoordelijk.

Dec 26, 2010 | Kodak EasyShare M863 Digital Camera

1 Answer

Waste ink near full


I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!

Nov 04, 2010 | Canon PIXMA MP750 All-In-One InkJet...

1 Answer

1996 Honda CBR 900 RR Fireblade mislukt af en toe


Hallo, Sjoerd_timme en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Ernstig ontladen of een beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en in voorkomend geval een correcte "LOAD" -toets kunnen doorgeven, u kan een cursieve lezing van 12,5 volt of meer hebben, maar weinig of geen stroomvermindering is de batterij defect en moet Vervangen, AGM batterijen falen in dit scenario meer dan loodzuur batterijen.
2. Controleer de batterijpluggen voor beschadiging of corrosie, controleer de batterijkabels op "BOTH" uiteinden voor losse, corrodeerde of gebroken connectors, "INSIDE" en buiten de kabelhaken, voer de connector wiggle test uit en controleer eventueel kabels met een ohmmeter.
3. Vonkproppen in slechte conditie of gedeeltelijk vervuild.
4. Stekkerkabels in slechte conditie en lekkage controleren op vonklekkage in het donker
5. De stekker van de stekker te dicht of te breed.
6. Foutieve ontstekingsspoel, module en sensor.
7. Losse, vuile of gecorrodeerde ontstekingsmodule aansluiting bij de krukas.
8. Foutieve CKP of CMP, MAP, ETS, ATS, TPS, O2 sensor.
9. Vuil luchtfilter.
10. Inlaatlucht lek.
11. Water, vuil of roest in het brandstofsysteem.
12. Verontreinigde carburator, kleverige drijfveer, stekkerbouten.
13. Vacu?mmembraan van de carburator, gescheurd, gebarsten, niet zittend of onjuist ge?nstalleerd.
14. Meerdere carburatoren uit de synchronisatie.
15. Brandstoffilter verstopt.
16. Oude of verontreinigde brandstof.
17. Brandstoftankafvoersysteem aangesloten of koolstofafvoerleiding afgesloten.
18. Gasdopmembraanklep defect.
19. Vacu?mleiding van het inlaatpijpje naar de brandstofklep is gebroken, gebarsten, geknipt of ontbreekt.
20. Carburatorcontroles onjuist aangepast.
21. Onjuiste kleptijdstelling.
22. Klepveren zweven, zwak of gebroken.
23. Beschadigde inname of uitlaatklep.
24. Incompatible performance onderdelen.
25. De regelmodule kan in de "LIMP" modus zijn 26. Controleer de motorcodes van de motor.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag. Misfire gone then back again Please Help CBR Forum Enthusiast forums for...
Symptoms of cylinder misfire
Honda CBR900RR Service Manual
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR900RR Fire Blade Owner Manual

Btw, I’m available to help over the phone in case u need at https://www.6ya.com/expert/gregg_c0ec1df182c7330e

Sep 11, 2010 | 1996 Honda CBR 900 RR Fireblade

1 Answer

Goede middag, Heb IK EEN Epson Stylus C46 Beide lampjes bovenop blijven knipperen om en om, Krijg ookGeen papier toevoer Wat Moet IK DOEN?? mvr. lips


Hallo,
Er is een online handleiding voor de C46 met de volgende link voor
internet explorer:
http://support.epson-europe.com/onlineguides/nl/sc46/index.htm

Normale bedrijfssituatie:
Als beide lampjes knipperen en het papier is op gegaan tijdens afdrukken:
Leg papier in en druk op de knop met de "druppel+pagina" om de afdruktaak in het geheugen van de printer te voltooien.

Wanneer papier is vastgelopen:
Zet de printer uit en verwijder voorzichtig alle papier.
Zie de volgende pagina van de online handleiding: onderaan staat alle uitleg over beide lampjes indicaties:
http://support.epson-europe.com/onlineguides/nl/sc46/ref_g/parts_1.htm

Meer uitleg nodig ? Schrijf dan nieuwe tekst in dit bericht.

May 31, 2010 | Epson Stylus C46 InkJet Printer

1 Answer

Als ik mn compaq r3000 opstart......


Je r3000 kan de harde schijf niet meer vinden, iets te hard laten stuiteren? ff harddisk losdraaien en er weer induwen (zit met een zwart klepje met 2 schroeven vast onderop). Anders een windows cd erin, opstarten, en kijken of die een harde schijf kan zien, want er kan ook wel gewoon data corrupt zijn. Ziet de windows-cd de harde schijf wel, dan setup doen, windows zal de oude vinden en reparatie voorstellen. Mits je dezelfde versie hebt van windows natuurlijk.

Feb 15, 2009 | Compaq Presario R3000 Notebook

Not finding what you are looking for?
Office Equipment & Supplies Logo

Related Topics:

44 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Sony Office Equipment & Supplies Experts

The Knight
The Knight

Level 3 Expert

76204 Answers

jasbo
jasbo

Level 3 Expert

2239 Answers

Eric Rotmil
Eric Rotmil

Level 3 Expert

587 Answers

Are you a Sony Office Equipment and Supply Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...