SOURCE: Oxd0620230 reset power
my printer is a hp officejet j5750 all in one, the probem is that I can't scan in it, but I can print, send fax, an make copy in it, so the only problem is the scaner, plese help me
thanks.
SOURCE: no enciende
Los "pi" que escuchas en tu computador son codigos que la tarjeta madre envia para comunicar que hay algo que anda mal.
Dependiendo de la cantidad de "pis" y el intervalo entre ellos se puede descubrir cual es la pieza dañada.
Mencionas 6 "pi", y deben tener un intervalo quizas de 1 o dos segundos entre ellos.
Eso es definitivamente daño de memoria.
Para asegurarte cual es el modulo dañado, solo remueve toda la memoria que tienes instalada, y enciende tu computadora sin ellas..
Veras que los mismos "pi" siguen apareciendo.
Aprovecha y limpia los conectores de polvo etc.
Si tienes solo un modulo, entonces reemplazalo para que se solucione tu problema.
Si tienes mas de uno, instala uno a la vez para detectar cual es el bueno.
Asi tu computadora trabajara otra vez.
SOURCE: mi hp deskjet f380 no es compatible con vista
El driver para Vista se puede encontrar aqui:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=1128296
Se necessita sacar el driver de XP y hacer la installacion de Vista driver
JOAT
SOURCE: Hola como etas soy Liz,
Issue When the printer comes up with an error code on the front panel, we may have to perform the service test(s) related to the error code. Sometimes when we enter into service/diagnostic mode and try to perform a test, the printer may come up with system error 79:04 (non-continuable generic error). When this occurs in diagnostic mode, it is not likely possible to analyze it by pressing front panel keys (e.g., up arrow and cancel); the printer will likely be hung/stuck with the error. Solution To overcome this issue, ensure that no data cable is connected to the printer (Network/USB/Fire Wire). For proper use of the diagnostic menu, the printer should be in a stand-alone state (only connected to power). Once it is confirmed that the printer is in stand-alone mode, then enter back into service/diagnostic mode and perform the test(s) required.
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